Foc i música per celebrar la nit més curta de l’any

Dimecres, 20 de juny de 2018
El pròxim dissabte 23 de juny, Sant Antoni de Vilamajor celebrarà la revetlla de Sant Joan amb diversitat d’activitats per a tots els públics

La nit més curta de l’any ja s’apropa i a Sant Antoni de Vilamajor s’ultimen els detalls per gaudir d’una nit plena de foc, música i festa. A les 21 hores, sortirà la comitiva amb torxes de la flama del Canigó des de Llinars, que després de recórrer els principals carrers del poble arribarà a la plaça de la Vila, on es farà l’encesa oficial de la foguera, es llegirà un manifest i hi haurà un castell de focs artificials. A partir de les 22 hores, al porxo de Can Sauleda, s’organitzarà un sopar popular, on cadascú podrà portar el seu àpat. Tot seguit, hi haurà servei de bar a càrrec del Club de Futbol Sala de Vilamajor i música per a tothom de la mà de DJ Ambrós.   

Així mateix, la revetlla de Sant Joan se celebrarà a Les Pungoles. A les 20.30 hores, a la plaça Germanor, hi haurà una concentració per anar a recollir la flama del Canigó. Un cop reunits, es caminarà fins a la rotonda de Llinars, on, a les 21 hores, es rebrà la flama del Canigó i es donarà el tret de sortida a la marxa de relleus amb torxes. A les 22 hores, es preveu que la flama arribi a la plaça Germanor i es produeixi l’encesa oficial de la foguera. A més, a partir de les 21 hores, tothom qui vulgui podrà sopar al bar de Les Pungoles pa amb tomàquet i pica-pica. També l’associació de veïns i veïnes convidarà a tothom a coca i cava.

Darrera actualització: 6.03.2019 | 10:16