Entre les millores que s’han fet aquesta temporada a les piscines municipals, en destaca la instal·lació d’un elevador hidràulic a la piscina del carrer Girona, que permet el bany a les persones amb mobilitat reduïda. La cadira s’ha col·locat aquest cap de setmana passat i és de fàcil utilització, a més de garantir la plena seguretat pels usuaris.
A aquesta novetat, s’hi suma la nova zona de pícnic exterior amb taules, bancs i para-sols per gaudir d’un espai d’oci i descans i les reparacions fetes a principis d’any del vas gran de la piscina per eliminar les fugues. A la piscina de Les Pungoles també s’han fet millores, com la substitució de les dues dutxes i l’adequació de l’espai del bar.
Les piscines municipals estaran obertes fins el 10 de setembre i no han augmentat els preus de l’entrada ni els abonaments.