En les darreres setmanes s’han dut a terme uns treballs de manteniment al camp de futbol amb la intenció de reparar els trams on la gespa es trobava més malmesa. Aquests es corresponen amb les àrees de les dues porteries, que són les que habitualment pateixen un major desgast.
A l’àrea sud, la més perjudicada, s’ha decidit substituir pràcticament tota la gespa per trossos situats entre la línia de corner i el límit del camp. A l’àrea nord, en canvi, la reparació ha estat menor i només s’ha substituït una peça de gespa de 8 m2 de l’àrea petita del porter.
Aquesta és una més de les actuacions que es realitzen des del consistori per millorar i garantir la qualitat dels serveis i equipaments que s’ofereixen a la ciutadania.