Tractaments fitosanitaris a la plaça Onze de Setembre

Dimecres, 22 d’agost de 2018
El dijous 23 d’agost es farà una intervenció per tractar la plaga d’un tipus de coleòpter que provoca danys a les palmeres

Demà, dijous 23 d’agost, a les 8 hores, es duran a terme diferents tasques de tractament fitosanitari a la zona de la plaça Onze de Setembre. En aquesta intervenció, la plaga a tractar és la del morrut roig, un coleòpter que produeix danys d’importància a diferents espècies de palmeres fins a arribar a produir la seva mort. A la zona mediterrània, afecta principalment a la palmera canària i a la datilera, tot i que a Catalunya, fins ara, la majoria de casos registrats han estat de palmeres canàries.

Durant l’actuació, es prendran tot un seguit de mesures de seguretat, com senyalitzar l’espai a tractar a la zona amb tràfic de cotxes i limitar l’accés de les persones a l’àrea.

Darrera actualització: 6.03.2019 | 10:16