Contacontes, a través del canal de youtube de la Biblioteca SAV.
Acompanyarem en Pau en el seu viatge i aprendrem, de manera senzilla, algunes de les causes i efectes que provoquen el canvi climàtic i els beneficis que ens aporta la natura en aquest sentit. Cantarem, farem preguntes, parlarem de mobilitat i aprendrem! També elaborarem un mòbil molt senzill d'en Pau, el núvol!
Activitat recomanada per a famílies amb infants a partir de 5 anys, creada per Natura i Sostenibilitat i a càrrec d’Elena Codó
Podeu aconseguir el conte d'en "Pau, el núvol" posant-vos en contacte amb Natura i Sostenibilitat a través del seu web.
Què necessitarem per a fer el mòbil d'en Pau, el núvol?
1. Cartolina blanca o bé cartró primet que aprofitem d'alguna capsa, envàs... 2. Una mica de cotó fluix, llana o altre 3. Una mica de cola 4. Uns llapis de colors 5. Un cordill de cànem, un fil gruixut, o similar 6. Unes tisores * Es tracta d'aconseguir els materials reutilitzant i reaprofitant materials que tingueu per casa. Ànims! Segur que ho aconseguireu!!
Activitat inclosa dins el projecte de l'hort a la biblioteca.
#joemquedoacasaSAV #delHortALaBibliotecaVO
Per estar al dia de les activitats de la Biblioteca SAV, consulta la nostra pàgina de Facebook i als nostres canals de Twitter i Instagram!