Manual d'accés a la Seu Electrònica
La Seu Electrònica és un espai electrònic de relació amb l'Administració, és a dir, un punt d'accés a disposició de la ciutadania i de les empreses que representa una nova manera de realitzar els tràmits i les gestions públiques, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics. Es configura com a una oficina virtual oberta durant les 24 hores, cada dia de l'any.
Hi podeu trobar els tràmits disponibles per cada tema o la tramitació d'instàncies generals, consultar els vostres expedients, consultar l'estat de les nostres sol·licituds, rebre notificacions de les resolucions, veure els anuncis oficials i altres serveis telemàtics.
Com funciona la Seu Electrònica?
A continuació us adjuntem un manual de la Seu Electrònica que disposa d'una guia per a la ciutadania sobre el funcionament.
Per realitzar qualsevol tràmit a la Seu Electrònica és necessària la identificació amb un certificat digital vàlid o amb la plataforma idCAT mòbil.