Els dies 11,12 i 13 d'abril Espartac Peran i Helena Garcia Melero del programa Divendres de TV3, el magazine de tarda de TV3, visitaran Sant Antoni de Vilamajor. L'equip que acompanya Espartac Peran s'instal.larà durant tres dies a la plaça de la Vila per fer les connexions en directe des del nostre poble  i anima a tots els veïns a participar com a públic en l'elaboració del programa.
Els podeu acompanyar dilluns 11, dimarts 12 i dimecres 13 d'abril a les 17:00 hores al pati de les Esoles Velles, i el dia que es grava el programa del dijous, que serà el 12 o el 13, cap a les 15:00h
Els continguts que es tractaran són prou variats. Apareixeran els elements més carà cterÃstics del nostre poble per donar a conèixer el millor de Sant Antoni de Vilamajor. El plató s'instal.larà al pati davant el Casal Sociocultural Escoles Velles.