20h - Un concert de pel·lícula, pl. de la Rectoria d'Alfou
Org.: Regidoria de Cultura
La música sempre ha anat de la mà del cinema, i darrera una gran pel·lícula molt sovint hi sol haver una gran banda sonora i un gran compositor. Gaudiu i emocioneu-vos amb nosaltres tornant a escoltar, interpretat en directe per un quartet de corda, clàssics com "El Padrino", "Cinema Paradiso" o "Memorias de África", entre d'altres I per a més emoció, tot acompanyat amb imatges de les pel·lícules...us ho perdreu?
Quartet de Corda format per Giovanni Girim violí; Javier Alòs, violí; Albert Flores, viola; Marina Parellada, violoncel.
22h - IV Tast&Sons, a Ca l'Indiano, plaça d’en Riera cantonada amb Joan Maragall
Org.: Penya Barcelonista Vilamajor’s
Maridatge de vins, productes locals i música. A càrrec de l’enòleg Robert Veyga. El concert de jazz comptarà amb Celeste Alias, veu, Dick Them, al contrabaix, Ramón Díaz, a la bateria i Joan Sanmartí, a la guitarra. Aquest darrer, veí de Vilamajor, serà l’encarregat de conduir la conversa entre els vins i les músiques.
Preu del tast i concert: 10€ (socis de la Penya Barcelonista 8€)
Venda d’entrades 1 hora abans del concert. Places limitades.
Dues hores abans es faran visites guiades a la casa de Ca l’Indiano i les diferents col·leccions.
Consulta tot el Programa de Festa Major aquí