Final de l'exposició "La Vida de l'aigua" - Dins el projecte MARS, AIGUA... VIDA!

Dimarts, 20 de març de 2018 a les 21:00h
En el marc del projecte "Mars, aigua...vida!" al Casal Sociocultural Escoles Velles s'ha pogut visitar l'exposició itinerant "La Vida de l'Aigua"

El 20 de març és el darrer dia per poder visitar l'exposició, que s'ha pogut veure al Casal Sociocultural Escoles Velles cada dia de dilluns a divendres de 18h a 21h des de l'1 de març.

L'exposició itinerant està elaborada pels Serveis d'educació i promoció ambiental de la Diputació de Barcelona, i vol conscienciar sobre la importància de l'aigua com a font de vida i recurs per satisfer les nostres necessitats. Es mostra la rellevància de l’aigua per al manteniment dels ecosistemes fluvials i com a font per als diferents usos com l’agricultura, el consum domèstic i la indústria, entre d’altres. L’exposició també descriu l’amenaça del canvi climàtic sobre els recursos hídrics i les accions necessàries per dur a terme una gestió sostenible de l’aigua.

L'exposició s'inclou dintre el projecte "Mars, aigua...Vida!" organitzat per la Biblioteca SAV, l'Àrea de Medi Ambient i el Casal Sociocultural SAV per conscienciar de la importància de l'aigua en general i del mar en concret.

Darrera actualització: 8.03.2019 | 08:53