Sarsuela "CANÇÓ D'AMOR I DE GUERRA"

Divendres, 15 de maig de 2015

 

Dins la 5a. MOSTRA DE TEATRE de Sant Antoni de Vilamajor, la companyia de sarsuela CHARO PICAZO ens presentarà "CANÇÓ D'AMOR I DE GUERRA".

 

Sarsuela escrita en català pel compositor valencià Rafael Martínez Valls i amb textos de Lluís Capdevila i Víctor Mora, que es va estrenar l’any 1926 al Teatre Nou de Barcelona.

Creada en plena dictadura de Primo de Rivera, com que feia referències a la revolució francesa, va ser censurada pel governador civil de l’època, Milans del Bosch, que en va fer canviar el títol i tallar-ne algunes escenes.

 

A Sant Antoni de Vilamajor veurem la versió íntegra, representada per una companyia de 15 cantants, entre ells Charo Picazo (soprano), Josep Arbonés (tenor), Laura Borràs (soprano), Toni Galera (baix), Xavier Sánchez (baríton), Rubén Pérez (actor), etc.

Pianista: Juan Diego

 

Venda d'entrades:

Casal Sociocultural Escoles Velles (de dilluns a divendres, de 18h a 21h): 8€ (anticipada)

Al mateix teatre (mitja hora abans de l'espectacle): 10€

Darrera actualització: 8.03.2019 | 08:45