SETMANA CULTURAL, divendres 28 d'abril de 2017

Divendres, 28 d’abril de 2017 a les 22:00h

SETMANA CULTURAL, del 21 al 30 d'abril del 2017

DIVENDRES, 28

9.30h - Classe oberta de Ioga Kundalini. A la Rectoria de St. Julià d'Alfou.

12h - Jocs Florals de l’Institut Vilamajor.

17.15h - Classe oberta de Contry Line Dance. Al Casal Sociocultual Escoles Velles.

17.30 - FESTA DE CLOENDA del’Enigma Cultural: Detectius SAV. Al pati entre la Biblioteca i les Escoles Velles.

18.30h - Classe oberta de Patchwork. Al Casal Sociocultual Escoles Velles.

 19h - Presentació de l’Associació ASAS i del seu butlletí Lykos del Centre Signatus, a càrrec d’Ignasi Castellví i Judith Estrada, amb la presència de Jordi Garcia Petit, director del Parc Natural del Cadí-Moixeró. Aquest butlletí monogràfic de periodicitat semestral recollirà diferents continguts al voltant d’una temàtica escollida; a més inclourà articles d’àmbit científic i social, entrevistes i notícies. A la Biblioteca SAV. .

20.30h - Classe oberta de Ioga Kundalini. Al Casal Sociocultual Escoles Velles.

21.30h - Copa-teatre: Sole i companyia. Muntatge teatral que inclou la lectura dramatitzada dels relats finalistes del II Concurs de relats per dramatitzar i l’entrega de premis. Hi haurà servei de barra. Al Patronat. Organitza: Associació Art i Cultura

 21.45h - 2a entrega del VII Concurs Continuat de Fotografia de Vilamajor 2017. Més informació a patronatdeculturasav@gmail.com. Al Casal Sociocultural Escoles VellesOrganitza: Secció de fotografia del Patronat de Cultura i Esbarjo. 

Darrera actualització: 8.03.2019 | 08:52