Sant Antoni de Vilamajor se suma a la commemoració del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones i us planteja la següent activitat:
Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones. 28 de maig.
El Dia Internacional d’acció per a la salut de les dones és una diada amb l’objectiu de promoure que cada any es dediqui un dia a fer públic l’estat de salut de les dones, les seves demandes i el compromís de les administracions per afavorir-les
El Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones sorgeix a partir d'una reunió realitzada després de la V Trobada Internacional Dona i Salut celebrada l'any 1987 a Costa Rica. La Xarxa de Salut de les Dones Llatinoamericanes i del Carib va proposar el 28 de maig com una data per a la mobilització i la reivindicació, on la salut de les dones fos la protagonista.
Les diferències i les desigualtats de gènere impliquen que sorgeixin desigualtats entre homes i dones, pel que fa a la salut i l’accés a la sanitat.
D'aquesta manera s'establí que cada 28 de maig es commemorés a cada país, amb mobilitzacions i demandes per la nostra salut.