Els dies 8, 15 i 22 de juliol de 2020.
En el marc del cicle de webinars Reactivem el Baix Montseny promoguts per la Comunitat de Municipis del Baix Montseny, s'ha programat pels propers dimecres 8, 15 i 22 de juliol un curs sobre Administració electrònica per a empreses per facilitar l’operativa dels tràmits en línia.
Un cicle de tallers en línea amb els objectius següents:
La formació s’estructura en 3 webinars d’1h 30’ de durada cadascun:
1r webinar: La utilització simple i eficient del certificat digital, la identificació digital (idcat mòbil) i la signatura electrònica. Dimecres 8 de juliol, de 10 a 11.30 h
2n webinar: La utilització simple i eficient de la facturació electrònica. Dimecres 15 de juliol, de 15 a 16.30 h.
3r webinar: La utilització de la finestreta única empresarial i tràmits en línia. Dimecres 22 de juliol, de 15 a 16.30 h.
Els 3 webinars són independents, tanmateix es aconsellable que els participants assisteixin als 3, donat que estan relacionats, i per poder moure’s amb facilitat per a efectuar tràmits i processos en línia tan amb l’administració pública com amb tercers, siguin proveïdors, clients, col·laboradors, personal, etc., és necessari dominar l’operativa amb certificat digital, signatura electrònica i facturació electrònica.
La mecànica de cada Webinar serà d 1.15 h de contingut i de 15’ per a dubtes, recapitulació i conclusions.
Utilitzarem la plataforma Jitsi Meet i cal inscripció prèvia al següent enllaç.
Podeu consultar la informació corresponent de cada webinar en el pdf adjuntat.