L'exposició de les Escoles Velles també està disponible en format virtual a càrrec de l'autor Javier Martínez Guijarro.
Durant la Setmana Cultural, que va tenir lloc el passat mes d'abril a Sant Antoni de Vilamajor, es va inaugurar la primera exposició del fons cedit per la família de Francesc Bardera a l'Ajuntament.
L'exposició, sota el lema "Dones", ofereix un primer recull del centenar fotografies antigues relacionades amb les dones del municipi, on elles en són les protagonistes.
Aquesta setmana, s'ha ampliat l'exposició a la zona de recepció de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament.
A més, el fotògraf i veí del poble, Javier Martínez Guijarro, ha compartit l'exposició de les Escoles Velles en format virtual i que es pot veure en seguint aquest enllaç.
Una passejada pel passat del poble i la seva història, on les dones són protagonistes de les fotografies guardades per la col·lecció de Francesc Bardera i que ara, gràcies a la cessió, l'Ajuntament gestionarà els milers de fotografies rebudes per oferir l'accés a la ciutadania.