Aquest mes de maig entra en vigor la Carta de Servei de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Dilluns, 2 de maig de 2022

Ja es pot consultar a través del web de l'Ajuntament i disponible en paper a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Durant el darrer ple ordinari, en data 31 de març de 2022, es va aprovar per unanimitat la Carta del Servei de l'OAC.

Les cartes de serveis són documents públics a través dels quals les administracions informen la ciutadania dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis: formalitzen el què els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

S'ha dut a terme gràcies al recurs tècnic "Elaboració de les cartes del servei de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) i de l'Àrea de Benestar i família" dins del Catàleg de Serveis de la Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona.

D'aquesta manera, amb la Carta de Serveis de l'OAC, es detalla el contingut de tots els serveis que presta a la ciutadania, els drets i deures de la ciutadania respecte a aquest recurs i els diferents canals de prestació i accés.

La carta concreta els següents compromisos de qualitat:

  1. Garantir que les persones usuàries valorin l'atenció presencial rebuda amb un mínim de 8 sobre 10.
  2. Garantir que les persones usuàries valorin la competència professional del personal que l'ha atès/a amb un mínim de 8 sobre 10.
  3. Garantir que les persones usuàries valorin la qualitat de la informació rebuda a l'OAC amb un mínim de 8 sobre 10.
  4. Garantir que les persones usuàries valorin l'acompanyament del personal de l'OAC en la tramitació electrònica amb un mínim de 8 sobre 10.
  5. En els supòsits que sigui necessari i possible efectuar una cita prèvia per a la realització d'algun tràmit, garantir que aquesta sigui realitzada en un màxim de 48 h des de la seva sol·licitud.
  6. Garantir que les persones usuàries valorin la qualitat de l'atenció telefònica a l'OAC amb un mínim de 8 sobre 10.

La Carta de Serveis de l'OAC entra en vigor durant aquestg mes de maig i es pot consultar en aquest enllaç o al document adjuntat.

Darrera actualització: 2.05.2022 | 13:13