Celebra la CastaWeen a Sant Antoni de Vilamajor, una oportunitat per viure la Castanyada i el Halloween: truc o tracte, tallers, passatge del terror, castanyes i més!

Dilluns, 23 d’octubre de 2023

Dies 27 i 31 d'octubre de 2023 amb tallers, passatge del terror, truc o tracte, parada de castanyes, entre altres propostes.

Després de l'èxit dels darrers anys, un any més, torna la celebració "CastaWeen" per commemorar i combinar la festa del Halloween i la Castanyada al municipi.

Aquest any, la festa es divideix en dos dies i arriba carregada de propostes, on no faltaran el tradicional truc o tracte, el passatge del terror a càrrec de les famílies de 6è, tallers per als més petits/es i castanyes.

La festa, organitzada per la regidoria de Cultura i Festes amb la col·laboració de la regidoria d'Economia Local, compta també amb la participació de l'AFA de l'Escola Joan Casas, dels comerços i establiments de municipi i de l'Associació d'Amics de SAV.

Consulta la programació dels dos dies per gaudir de les activitats programades, sigui en familia o amistats, i commemora aquest esdeveniment que fusiona la festa americana de Halloween amb la tradicional Castanyada.

Divendres 27 d'octubre de 2023

  • VilaWeen el passatge del terror a càrrec de les famílies de 6è de l'Escola Joan Casas: a partir de les 18 h en el Patronat (accés per pl. Àngel Guimerà). Venda de tiquets el mateix dia (3 €).
  • Taller de màscares a càrrec de Paola Mikiej: de 17 a 19 h al Porxo de Can Sauleda.

Dimarts 31 d'octubre de 2023

  • Truc o tracte: a partir de les 16.30 h en els comerços participants (consultar llistat).
  • Tallers de màscares i pinta cares a càrrec de l'Espiga Repàs: a partir de les 17 h a la pl. de la Vila.
  • Parada de castanyes de l'Associació d'Amics de SAV: a partir de les 18 h a la pl. de la Vila.
Darrera actualització: 23.10.2023 | 09:49