Dimarts 8 de març a les 17 h a la plaça de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor.
Un any més, els ajuntaments de Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor, se sumen a la commemoració conjunta del 8M per reivindicar el Dia Internacional de les Dones.
El pròxim dimarts 8 de març, tindrà lloc la lectura de Manifest Institucional a càrrec dels dos consistoris i que enguany es realitzarà a Sant Pere de Vilamajor, a davant la plaça de l'Ajuntament.
A més, des de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor també s'ha programat una xerrada amb motiu d'aquesta data, el divendres 18 de març, a les 18.30 h al Casal sociocultural – Escoles Velles, per tractar el tema de la dieta per la fertilitat, l'embaràs i la lactància. Una xerrada emmarcada en el cicle de xerrades, com accions del Pla Local de Salut d'enguany i a càrrec d'una consultora en nutrició integrativa.
Durant aquests dies les persones interessades també poden participar en el 3r concurs de balcons, finestres i aparadors que organitzen des de Viladones amb motiu del mes lila. I en els pròxims dies es donaran a conèixer les activitats programades per l'entitat Viladones amb motiu d'aquest mes de commemoració.