Organitzat per l'Ateneu Popular.
L'Ateneu Popular de Vilamajor organitza la projecció del documental "De matinada" el divendres 11 de desembre a les 19.30 h al Patronat de Sant Antoni de Vilamajor.
El documental està promogut des del grup de suport a les detingudes del 23S que parla sobre la maquinària repressiva de l'Estat Espanyol davant l'independentisme i qualsevol forma de dissidència, tot fent un petit homenatge a totes les víctimes de la repressió.
Durant l'acte se seguiran totes les mesures de seguretat per la Covid-19: mascaretes, distància i aforament limitat per ordre d'arribada.
"El 23 de setembre de 2019, de matinada, 9 persones van ser detingudes en un operatiu que pretenia sembrar el terror a tota la ciutadania dels nostres pobles i ciutats. Era la data escollida per l'operació Judes."