El nou servei de Consum – OMIC a Cardedeu

Dijous, 25 de febrer de 2021

Per donar resposta a totes les consultes i/o reclamacions en matèria de Consum.

L'ajuntaments de Sant Antoni i de Vilamajor ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Cardedeu per donar servei a la ciutadania i ser atesos a l'Oficina Municipal Informació el Consumidor de Cardedeu (OMIC).

Fins ara la Diputació de Barcelona, mitjançant la seva unitat mòbil o bé mitjançat la bústia donaven resposta a totes aquelles consultes i/o reclamacions en matèria de Consum.

Ara, les persones que ho desitgin, podran adreçar-se a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Cardedeu, ubicada a l'equipament del Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC), al carrer Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu.

Per ser atesos amb el tècnic de Consum de l'OMIC, es pot demanar directament cita prèvia:

  • al 93 844 43 02omic@cardedeu.cat o presencialment.
  • Horari: els dijous de 10 a 13 h i de 16 a 19 h amb cita prèvia.

En cas de voler presentar alguna reclamació, podeu entrar una instància a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania (OAC) de Sant Antoni de Vilamajor, per registrar tota a documentació:

Què és l'OMIC?

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor és un servei gratuït i d'atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores o usuàries a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament, formació, l'orientació i la tramitació en la resolució de conflictes de consum.

Per més informació, podeu consultar el següent enllaç.

Darrera actualització: 11.03.2021 | 07:17