Has de fer algun tràmit o gestió amb l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor?
Utilitza la Seu Electrònica, t'oferim un manual amb el seu funcionament.
L'Ajuntament continua prioritzant els tràmits telemàtics a través de la Seu Electrònica, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics.
La Seu Electròniac es configura com a una oficina virtual oberta durant les 24 hores, cada dia de l'any.
Hi podeu trobar els tràmits disponibles per cada tema o la tramitació d'instàncies generals, consultar els vostres expedients, consultar l'estat de les sol·licituds, rebre notificacions de les resolucions, veure els anuncis oficials i altres serveis telemàtics.
Com funciona la Seu Electrònica?
A continuació adjuntem un manual de guia per a la ciutadania sobre el seu funcionament.
Per realitzar qualsevol tràmit a la Seu Electrònica és necessària la identificació amb un certificat digital vàlid o amb la plataforma idCAT mòbil.
L'Ajuntament està registrat com a entitat de registre de certificat idCAT, consulta la informació de sol·licitud en aquest enllaç.