Has de fer algun tràmit o gestió amb l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor?

Dijous, 11 de març de 2021

Utilitza la Seu Electrònica, t'oferim un manual amb el seu funcionament.

L'Ajuntament continua prioritzant els tràmits telemàtics a través de la Seu Electrònica, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics.

La Seu Electròniac es configura com a una oficina virtual oberta durant les 24 hores, cada dia de l'any.

Hi podeu trobar els tràmits disponibles per cada tema o la tramitació d'instàncies generals, consultar els vostres expedients, consultar l'estat de les sol·licituds, rebre notificacions de les resolucions, veure els anuncis oficials i altres serveis telemàtics.

Com funciona la Seu Electrònica?
A continuació adjuntem un manual de guia per a la ciutadania sobre el seu funcionament.

Per realitzar qualsevol tràmit a la Seu Electrònica és necessària la identificació amb un certificat digital vàlid o amb la plataforma idCAT mòbil.

L'Ajuntament està registrat com a entitat de registre de certificat idCAT, consulta la informació de sol·licitud en aquest enllaç.

Darrera actualització: 11.03.2021 | 14:08