Inici dels treballs de pintura artística del mural a la façana de l'antic K28, la segona proposta guanyadora dels Pressupostos Participatius 2021

Dilluns, 11 de juliol de 2022

Una idea presentada i executada a càrrec de l'artista i vilamajorina Ayla Herzog Barceló.

Durant aquest any, s'estan executant les dues propostes guanyadores de l'edició passada dels Pressupostos Participatius: la font lúdica i el mural al K28, que van ser les propostes més votades i que enguany es faran realitat.

Fa unes setmanes es va neteja, pintar i condicionar la façana del mural K-28 com a treballs previs a l'actuació. I aquesta setmana, han començat els treballs de pintura artística.

La proposta, presentada i executada per l'artista Ayla Herzog Barceló, una jove veïna de Sant Antoni de Vilamajor que està finalitzant la carrera de Belles arts.

Durant els pròxims dies, continuaran els treballs i està previst que l'actuació finalitzi en les pròximes setmanes.

Pressupostos Participatius 2022

  • L'Ajuntament recorda que l'edició d'enguany, està en la tercera fase que culminarà el pròxim dia 21 de juliol amb el taller TOP 10 programat a les 19 h al Patronat. Una jornada participativa i decisiva d'on sortiran les propostes que passaran a la fase de votació final. Les inscripcions estan obertes aquí.
Darrera actualització: 11.07.2022 | 13:50