I com a novetat, el Banc de Sang i Teixits va portar la màquina de donació de plasma, que va comptar amb la donació de 9 persones.
El passat divendres 11 de febrer de 2022, va tenir lloc la primera jornada de l'any de donació de sang a les Escoles Velles de Sant Antoni de Vilamajor.
La campanya, va comptar amb la participació de 83 persones inscrites, de les quals 63 persones van donar sang, 2 persones per primera vegada, 11 oferiments i 9 donants de plasma.
Com a novetat d'enguany i vist l'èxit de participació en les campanyes en el nostre municipi, des del Banc de Sang i Teixits van portar la màquina de donació de plasma per tal de facilitar i promoure aquesta pràctica a les persones donants de la zona.
Durant la jornada, van ser 9 persones les que van donar plasma, una donació que dura entre 45 i 60 minuts. La donació de plasma
Des del consistori no ens cansem d'agrair públicament a totes les persones que s'acosten a donar sang, sigui per primera vegada, els oferiments que finalment no poden o les que no es perden cap jornada. I també al Banc de Sang i Teixits per fer-ho possible i per la gran tasca que realitzen. Gràcies!