Accedeix al portal de tramitació electrònica i consulta el manual de suport.
L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor informa que, recentment, s'ha fet la integració del padró a la Seu Electrònica per tal d'incorporar el tràmit de volants i certificats d'empadronaments en línia.
Per poder sol·licitar aquest tràmit específic, només cal accedir a la Seu Electrònica a través de la validació amb el certificat digital i accedint a l'apartat corresponent "Padró d'habitants" del menú "Serveis electrònics". Es poden sol·licitar, de manera individual, el volant d'empadronament i el certificat d'empadronament per tal de rebre i descarregar al moment.
La Seu Electrònica és el portal de tramitació en línia amb l'administració i obert durant les 24 hores, cada dia de l'any. Hi podeu trobar els tràmits disponibles per cada tema o la tramitació d'instàncies generals, consultar els vostres expedients, consultar l'estat de les sol·licituds, rebre notificacions de les resolucions, veure els anuncis oficials i altres serveis telemàtics.
Des de l'Ajuntament continuem treballant per poder oferir-vos un catàleg de tràmits complet i actualment, el portal de tramitació electrònica ja compta amb més d'una cinquantena de tràmits específics. Com funciona la Seu Electrònica?
A continuació adjuntem un manual de guia per a la ciutadania sobre el seu funcionament, consulta'l aquí.
Per realitzar qualsevol tràmit a la Seu Electrònica és necessària la identificació amb un certificat digital vàlid o amb la plataforma idCAT mòbil.
L'Ajuntament està registrat com a entitat de registre de certificat idCAT, consulta la informació de sol·licitud en aquest enllaç.