El qüestionari es pot respondre a través d'aquest enllaç o presencialment a l'OAC de l'Ajuntament i a la Policia Local, disponible fins al 22 d'abril de 2023.
El Ple de l'Ajuntament reunit en data 31 de març de 2022 va aprovar la Carta del Servei de l'OAC, la qual defineix els compromisos de qualitat d'aquest servei.
Durant el maig del 2022 va entrar en vigor i enguany, s'obre de nou l'enquesta de satisfacció per valorar-ne els compromisos definits i per si cal actualitzar-los i prioritzar-ne d'altres.
A partir d'avui i fins al pròxim dia 22 d'abril de 2023, estarà disponible l'enquesta de satisfacció de les persones usuàries d'aquest servei.
Les cartes de serveis són documents públics a través dels quals les administracions informen la ciutadania dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis: formalitzen el què els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.
D'aquesta manera, amb aquesta carta es detalla el contingut de tots els serveis que presta a la ciutadania, els drets i deures de la ciutadania respecte a aquest recurs i els diferents canals de prestació i accés. Aquí es pot consultar la Carta de Serveis de l'OAC de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor i els compromisos de qualitat son els seguents:
Animem a la ciutadania a respondre l'enquesta de dos minuts per tal de poder millor i oferir el millor servei. Gràcies per la vostra col·laboració!
Cargando…