Les piscines municipals de Sant Antoni de Vilamajor tanquen les portes per finalitzar la temporada d'estiu 2022

Dilluns, 12 de setembre de 2022

El passat 11 de setembre va ser l'últim dia de la temporada d'enguany.

La temporada de les piscines municipals va iniciar-se el 25 de juny amb total normalitat i amb algunes novetats respecte a la temporada passada.

Enguany, no hi havia franges horàries ni protocols de seguretat derivats de la pandèmia de la Covid-19 i durant els darrers mesos, les piscines obrien portes de dilluns a diumenge de 10 a 19 h. 

Una altra novetat va ser la recuperació dels aforaments habituals a les dues piscines, l'aforament del nucli de 250 persones i el de les Pungoles de 200, sense l'obligatorietat de bescanviar les entrades per reservar aforament.
Per segon any consecutiu i després de l'èxit de la instauració, es va facilitar la pàgina de venda d'entrades a través de la web de piscines, amb la finalitat de continuar gestionant de manera telemàtica les compres de les diverses tarifes i abonaments d'entrades a les piscines.

Durant el mes de juny i juliol, els diversos casals d'estiu del municipi, van tenir accés gratuït a les diverses piscines municipals. 

Un total de 1.400 persones s'han registrat aquesta temporada com a usuàries de la pàgina web de les piscines, que s'han sumat a les 1.900 que es van registrar l'any passat i que, per tant, sumen total de més de 3.300 usuaris a la plataforma de venda d'entrades.

Pel que fa a les entrades i els packs, hi havia disponible l'entrada individual, el pack de 10 entrades i l'abonament mensual, adaptades en les categories de preu d'adult i d'infantil/pensionista.

S'han realitzat un total de 1.922 comandes per als diversos tipus d'entrades a la piscina del nucli i unes 937 a la piscina de Les Pungoles.

A més, amb la modificació de l'ordenança reguladora del servei de piscines, les vilamajorines i els vilamajorins, han pogut gaudir d'un descompte el 50% en la compra d'entrades i abonaments, igual que l'any passat.

Des de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor agraïm la implicació i col·laboració de totes les persones que han utilitzat les piscines aquest estiu i que han vingut a combatre els dies més calorosos amb família i amistats.
 

Darrera actualització: 12.09.2022 | 10:17