Modificacions en l'horari d'atenció de l'Àrea d'Urbanisme de l'Ajuntament: nova gestió de consultes amb cita per a una millor gestió i atenció

Dimecres, 25 de setembre de 2024

A partir del mes d'octubre, les consultes tècniques requeriran concertar cita a través d'un formulari que es podrà emplenar presencialment a l'OAC o enviar a través de l'adreça urbanisme@savilamajor.cat.

L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor informa la ciutadania que, amb l'objectiu de millorar l'organització i l'eficiència en la gestió de les consultes tècniques, es realitzarà una modificació en l'horari d'atenció i de gestions de l'Àrea d'Urbanisme a partir del mes d'octubre.

Aquesta nova mesura busca facilitar un servei més àgil i adaptat a les necessitats de la ciutadania en matèries d'Urbanisme, Medi Ambient i activitats.

Nou sistema per concertar cita

Per tal d'optimitzar l'atenció i evitar esperes innecessàries, a partir d'octubre serà imprescindible contactar prèviament per realitzar consultes.

Les persones interessades hauran de seguir un nou procediment per sol·licitar la cita, que consistirà a emplenar un formulari, presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), o enviar-lo per correu electrònic a l'adreça urbanisme@savilamajor.cat amb les dades següents:

  • Nom i cognoms
  • DNI
  • Telèfon de contacte
  • Correu electrònic
  • Nom de l'empresa (si s'escau)
  • Objecte de la consulta i breu resum/descripció
  • Número d'expedient
  • Ubicació (adreça o referència cadastral)

Resposta de l'Àrea d'Urbanisme: Un cop rebuda la sol·licitud, el departament d'Urbanisme valorarà si la consulta es pot resoldre per correu electrònic o via telefònica. En cas contrari, es concertarà una cita presencial per tal d'atendre la consulta amb el personal tècnic.

Els avantatges d'aquest sistema:

Aquest nou procediment és una aposta per millorar l'organització i la gestió interna de l'Àrea d'Urbanisme, amb la voluntat de proporcionar un millor servei a la ciutadania de Sant Antoni de Vilamajor, que persergueix els avantatges següents: 

  • Millora de l'eficiència en l'atenció al públic per oferir consultes més organitzades, amb dedicació personalitzada i sense interrupcions ni esperes innecessàries.
  • Optimització del temps i els recursos amb antelació i preparació prèvia amb revisió de la documentació pertinent.
  • Atenció personalitzada i especialitzada ajustada a les necessitats concretes de cada cas i consulta per abordar les cites de manera més exhaustiva i precisa.
  • Agilització dels tràmits administratius amb una millor gestió de la càrrega de treball, evitant col·lapses o retards, combinant les cites presencials i l'atenció telefònica per estalviar desplaçaments innecessaris dels veïns i veïnes.
  • Transparència i seguiment de les consultes per afavorir un seguiment més acurat de les gestions i garantir una major transparència en el procés de resolució de les demandes ciutadanes.
  • Millora de la conciliació per a la ciutadania per tal que puguin organitzar millor el seu temps, evitant desplaçaments innecessaris o temps d'espera incerts a l'Ajuntament.
Darrera actualització: 25.09.2024 | 08:59