Nova enquesta per elaborar i definir la Carta del Servei de l'àrea de Benestar i Família de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

Dilluns, 9 d’octubre de 2023

Fes-la en línia seguint aquest enllaç o presencialment utilitzant les enquestes en paper ubicades a l'Ajuntament Can Perpunter.

A partir d'avui, s'habilita una nova enquesta per millorar el Servei de Benestar i Família amb la voluntat de definir els compromisos de qualitat d'aquesta àrea.

La Carta de Serveis és el document públic a través dels quals les administracions informen els seus usuaris i a la ciutadania en general dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis; per tant, són documents que formalitzen el que els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament a la ciutadania.
  • Informar els ciutadans sobre els serveis prestats a l'àrea de Benestar i Família
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament per a la millora d'aquest servei municipal.
  • Establir un nivell adequat de qualitat del servei i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els veïns i veïnes opinin sobre el funcionament dels serveis municipals
  • Millorar el servei i complir amb les expectatives de les persones usuàries

El punt de partida per a la realització d'aquest document és una enquesta a través de la qual es vol conèixer l'opinió dels veïns i veïnes de Sant Antoni de Vilamajor per implementar millores en el servei de Benestar i Família i adreçar-les a aquelles qüestions que més interessen als usuaris i usuàries del servei.

El qüestionari és anònim i es pot emplenar per a través d'aquest FORMULARI o bé presencialment emplenant el qüestionari i dipositant-lo a les urnes que hi ha ubicades a l'OAC.

L'enquesta estarà activa fins al 29 d'octubre de 2023 i un cop recollides les dades, es continuarà el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis amb la finalitat de millorar i d'oferir el millor servei a la ciutadania.

Des del consistori fem una crida a la participació i animem a la ciutadania i a totes les persones que han utilitzat recentment els serveis de Benestar i Família, o que vulguin aportar suggeriments, que contestin l'enquesta. Només seran 2 minuts i ens ajudaran a millorar. Moltes gràcies per endavant!
 

Darrera actualització: 9.10.2023 | 15:44