Fes-la en línia seguint aquest enllaç o presencialment utilitzant les enquestes en paper ubicades a l'Ajuntament Can Perpunter.
A partir d'avui, s'habilita una nova enquesta per millorar el Servei de Benestar i Família amb la voluntat de definir els compromisos de qualitat d'aquesta àrea.
La Carta de Serveis és el document públic a través dels quals les administracions informen els seus usuaris i a la ciutadania en general dels serveis que presten i dels compromisos de qualitat que assumeixen respecte d'aquests serveis; per tant, són documents que formalitzen el que els usuaris poden esperar dels serveis públics i asseguren l'efectivitat dels seus drets, així com la millora dels serveis que reben.
La finalitat de la Carta de Serveis és:
El punt de partida per a la realització d'aquest document és una enquesta a través de la qual es vol conèixer l'opinió dels veïns i veïnes de Sant Antoni de Vilamajor per implementar millores en el servei de Benestar i Família i adreçar-les a aquelles qüestions que més interessen als usuaris i usuàries del servei.
El qüestionari és anònim i es pot emplenar per a través d'aquest FORMULARI o bé presencialment emplenant el qüestionari i dipositant-lo a les urnes que hi ha ubicades a l'OAC.
L'enquesta estarà activa fins al 29 d'octubre de 2023 i un cop recollides les dades, es continuarà el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis amb la finalitat de millorar i d'oferir el millor servei a la ciutadania.
Des del consistori fem una crida a la participació i animem a la ciutadania i a totes les persones que han utilitzat recentment els serveis de Benestar i Família, o que vulguin aportar suggeriments, que contestin l'enquesta. Només seran 2 minuts i ens ajudaran a millorar. Moltes gràcies per endavant!
Cargando…