A partir d'avui 1 de juny fins al 19 de juny.
Comença la preinscripció del curs de premonitors/es de lleure per els joves d'entre 16 i 18 anys que volen introduir-se en el món del lleure.
La preinscripció comença avui dia 1 de juny i es tancarà el 19 de juny. El curs tindrà una durada de 15 hores que seran repartides durant una setmana de juliol.
En la preinscripció es poden triar entre dues setmanes de juliol (del 13 al 17 de juliol i del 20 al 24 de juliol). En funció del número de les preinscripcions, es realitzaran dos grups per a cada setmana.
Descripció del curs El curs de premonitors/es és gratuït i està dirigit a joves majors de setze anys que vulguin iniciar-se en el món del lleure, adquirint nocions bàsiques pel que fa a la figura de l'acompanyant d'infants. L'objectiu de les 15 h lectives és adquirir una base formativa teòrica i pràctica per començar a treballar en aquest àmbit. El curs s'estructura en dos blocs:
Podeu fer l'inscripció a continuació o a l'enllaç adjuntat del formulari de preinscripció.
Cargando…