Dimecres 22 de febrer d'11 a 13 hores a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor
L'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor ha programat una sessió informativa per aquest mes de febrer sota el nom "L'administració a prop teu" i impulsada per la subdelegació del Govern a Barcelona.
La xerrada servirà per conèixer les eines i els recursos disponibles que permeten als veïns i veïnes relacionar-se de forma àgil i diligent amb les administracions públiques. Així com l'administració electrònica, el punt d'accés general i la carpeta ciutadana.
Una d'elles és "Mi Carpeta Ciudadana", un espai personal en línia que permet comunicar-nos amb les administracions públiques, consultar les cites prèvies per a realitzar gestions, presentar escrits i sol·licituds a l'administració, accedir a tràmits, consultar expedients en curs o ja finalitzats, accedir a les nostres notificacions pendents i comparèixer en elles, o rebre avisos i alertes.
A "Mi Carpeta Ciudadana" també podem consultar les dades sobre el nostre expedient educatiu i de formació dels quals disposa l'administració: titulacions universitàries i no universitàries disponibles en els Registres Nacionals de Titulacions, així com altres dades d'interès en l'àmbit de l'educació.
L'accés a "Mi Carpeta Ciudadana" requereix que ens identifiquem mitjançant la Cl@ve, el sistema segur d'identificació amb les administracions públiques. Podrem utilitzar el DNI electrònic, qualsevol certificat electrònic reconegut (FNMT, IdesCAT...) i també els sistemes de claus concertades clavi PIN i clau Permanent, els quals també es comentaran i s'ensenyaran durant la jornada.
Per a més informació podeu consultar aquest enllaç.