El dia 24 de març de 10 a 12 h a l’Aula Virtual del CSETC.
Des de l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor fem difusió d’un nou taller dins del conveni de col·laboració amb el Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu.
En aquesta ocasió, el CSETC presenta diferents webinars dins el programa Aula de gestió de negoci.
Taller sobre la nova Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals
Webinar de 2 hores de durada mitjançant l’Aula Virtual on es tracta la nova llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i els punts claus per a complir amb la llei.
Si estàs interessat en assistir-hi omple el Formulari inscripció.
Si no ets usuari del CSETC, per assistir a la formació és necessari aportar el DNI/NIE mitjançant un fitxer pdf o una foto del mateix, al correu info@csetc.cat
És obligatori connectar-se uns 15 minuts abans al link que rebreu al vostre mail per assegurar que els aspectes tècnics de connexió, imatge i so funcionen correctament, i d’aquesta manera el temps de 2 hores del webinar sigui el temps efectiu real.
Pots consultar tota la informació i els cursos del CSETC en aquest enllaç.