Torna la Revetlla de Sant Joan a Sant Antoni de Vilamajor amb el grup musical MASCACAO i dj P&P Sound

Dilluns, 13 de juny de 2022

El 23 de juny després de l'arribada de la flama del Canigó, a partir de les 23 h al Porxo de Can Sauleda.

El pròxim 23 de juny, celebrem Sant Joan a Sant Antoni de Vilamajor, que enguany, recuperem la festa per gaudir de la nit més curta de l'any.

Un any més, arriba la Flama del Canigó al municipi, organitzada per Òmnium Cultural. A les 20.30 h tindrà lloc la concentració a la rotonda de Llinars per portar-la fins a la plaça de la Vila.

L'Ajuntament posarà a disposició de la ciutadania taules i cadires ubicades al Parc de Can Sauleda per qui vulgui sopar amb família i amistats.

I tot seguit, a partir de les 23 h, començarà la festa a càrrec del grup musical MASCACAO, que portaran el sabor de les revetlles d'abans. Amb un repertori variat i animat que farà ballar a tothom: bolero, cha-cha, samba, swing, twist, rock and roll, funk, pop i alguns temes més actuals.

I a partir de la 1 h de la matinada, seguirà la festa amb la sessió del dj P&P Sound amb els èxits més actuals del moment.

Aquest Sant Joan, gaudeix-lo a #SAV!

Darrera actualització: 13.06.2022 | 14:30