Sobre els canals i les eines de tramitació electrònica, a triar en dos dies: 26 i 27 d’octubre.
Des de l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor, amb el suport de la Diputació de Barcelona, posem en marxa una formació gratuïta dirigida a comerços, persones autònomes i empreses del municipi. L’objectiu d’aquesta és la promoció dels canals electrònics habituals entre els col·lectius obligats i l’administració.
El taller anirà a càrrec de l’empresa Adtende SL i en una sessió de dues hores es tractaran temes com:
A més, tots els participants disposaran de suport telefònic en la seva primera tramitació real mitjançant el servei OAC360 de l’empresa formadora.
Si esteu interessats podeu inscriure-us mitjançant el següent formulari en una de les dues sessions disponibles:
Sempre que la situació provocada per la COVID-19 ho permeti, el taller es realitzarà de manera presencial al Casal sociocultural Escoles Velles. En cas de no ser possible, es realitzarà mitjançant videoconferència.
Les places al taller són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció.
Per a qualsevol dubte podeu escriure un correu a l’adreça electrònica comerc.activa@savilamajor.cat