Participació Ciutadana, Comunicació i Transparència
Creació d’un consell que reguli l’organització i funcionament dels mitjans de comunicació locals amb representants de tots els partits polítics així com personal laboral i altres col·laboradors d’interès. Inclourà reglament per l’espai web, les xarxes socials així com Ràdio Vilamajor.
Comunicació externa: redacció notes de premsa, continguts per l’espai web municipal, xarxes socials, whatsapp...
Redacció i elaboració butlletí municipal; creació newsletter ciutadà.
Manteniment agenda municipal.
Organització i nou reglament de Ràdio Vilamajor.
Focus en la millora de la imatge corporativa de l’Ajuntament.
Comunicació interna: redacció newsletter periòdic pels col·laboradors de la Corporació, buscant informació bidireccional amb espai per tal que aportin idees i millores (imagina).
Es treballarà en una intranet municipal.
Coordinació de la publicitat institucional.
Elaboració de suports o materials informatius per a altres regidories: díptics, butlletins, cartells...
Suport a entitats locals en matèria comunicativa.
Manteniment (creació) arxiu de premsa i audiovisual.
Manteniment (creació) arxiu fotogràfic.
Proposta de creació i gestió de perfils digitals per cada regidoria i/o regidor/a (blocs, xarxes socials...)