Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Servei que s'encarrega de posar en contacte a la ciutadania amb l'Ajuntament per realitzar tràmits i gestions.
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) és el portal d’entrada entre la ciutadania i l’Ajuntament, on s’atenen als usuaris i usuàries per tal que puguin efectuar tràmits, gestions, queixes, suggeriments, sol.licituds, peticions, etc., i s'ubica el Registre General de documents, a partir del qual, es filtra cada registre a les diferents àrees de l'Ajuntament:
- Benestar Social i Familia
- Alcaldia i Secretaria
- Tresoreria i Intervenció
- Urbanisme, Medi Ambient i Activitats
CARTA DEL SERVEI DE L'OAC: Durant l'any 2022 es va posar en marxa la Carta del Servei de l'OAC i anulament es fa una revisió d'aquesta per millorar i oferir el millor servei a les persones usuàries.Es poden consultar les cartes actualitzades i els informes anuals a continuació:
Any 2023:
- Actualització de la Carta de Serveis de l'OAC
- Pròxima revisió: maig 2024
Any 2023:
- Informe d'implementació de la Carta de Serveis de l'OAC
- Carta de Serveis de l'OAC
- Informe dels resultats de l'any 2022-2023