Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC)
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a les persones (consumidores i/o usuàries) perquè puguin exercir els seus drets.
Els ajuntaments de Sant Antoni de Vilamajor té un conveni amb l'Ajuntament de Cardedeu, dintre del CSETC, per donar servei a tota la ciutadania per ser atesos a l'Oficina Municipal Informació el Consumidor de Cardedeu (OMIC).
Per fer consultes i dubtes sobre consumició, podeu adreçar-vos directament a l'OMIC de Cardedeu al 938 444 302 o omic@cardedeu.cat
En cas de voler presentar alguna reclamació, podeu fer-ho de dues maneres:
- Presencialment a l'OAC de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor o a través de la Instància Seu Electrònica i registrant tota la documentació relacionada amb la reclamació.
-
A través de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de (OMIC) de Cardedeu i ubicada al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC) al Carrer Josep Vilaseca, 23.
-
Horari habitual: els dilluns de 10h a 13h i els dijous de 10h a 13h.
-
Horari d’estiu: els dilluns de 10h a 13h i els dimecres de 10h a 13h.
-
Cal demanar cita prèvia al 93 844 43 02 o a omic@cardedeu.cat o mitjançant el formulari de petició d’hora de l’OMIC.
-
Què és l’OMIC?
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor és un servei gratuït i d’atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores o usuàries a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament, formació, l’orientació i la tramitació en la resolució de conflictes de consum.
On som?
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) està ubicada al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC) al carrer Josep Vilaseca, 23 de Cardedeu.
Qui el pot demanar?
Qualsevol ciutadà o ciutadana del nostre municipi.
Per a més informació pots consultar aquest enllaç.