Servei de vehicle elèctric compartit a Sant Antoni de Vilamajor

L'Ajuntament impulsa un nou servei de mobilitat elèctrica compartida per a tots els veïns i veïnes de Sant Antoni de Vilamajor.

Per fer-ho possible, comptem amb la col·laboració de la cooperativa sense ànim de lucre, Som Mobilitat, que està treballant per dinamitzar comunitats locals perquè facin el pas cap a la mobilitat elèctrica compartida.

En aquest apartat trobaràs tota la informació que necessites per poder fer ús d'aquest nou servei al municipi.

Qui pot utilitzar aquest servei de carsharing?

Totes les persones majors de 22 anys amb carnet de conduir vigent.

Què he de fer per conduir el vehicle elèctric compartit?

  • Si vols provar el vehicle abans de fer-te soci/a: envia un correu a ajuntament@savilamajor.cat amb els tiquets adjuntats amb valor de 50 euros de compra en els establiments i restauració local. Rebràs un codi promocional per correu que et permetrà provar el vehicle durant 2 hores i hauràs d’emplenar el següent formulari: https://www.sommobilitat.coop/promos/
  • Fes-te soci/a de Som Mobilitat: només cal que et facis soci/sòcia de la cooperativa en aquest enllaç (aportació única de 10€). Un cop et facis soci/sòcia, rebràs un correu per accedir a la app. A través de l’app ja pots començar a utilitzar el cotxe.

A on està el cotxe elèctric compartit?

  • Al pàrquing de Can Perpuntar, a la plaça Montseny 5 de Sant Antoni de Vilamajor. Un cop fet el recorregut, el vehicle ha de tornar al mateix pàrquing per posar-lo a carregar. 

En aquest enllaç trobaràs tota la informació del cotxe disponible i de l’aparcament de Sant Antoni de Vilamajor https://www.sommobilitat.coop/aparcament-sant-antoni-vilamajor/

Com fer servir el cotxe elèctric compartit?

  • En aquest enllaç trobaràs tota la informació que necessites i els passos per utilitzar el vehicle elèctric.

Què passa si torno el vehicle abans?

  • Si finalitzes la reserva abans del que tenies previst, no se’t cobrarà el 80% del temps no utilitzat.
  • (Per exemple, si fas una reserva de 5 hores (300 minuts), i finalitzes la reserva al cap de 200 minuts, dels 100 minuts no utilitzats només se’t cobrarà el 20%, és a dir 20 minuts en aquest exemple).
  • Un dels objectius d’aquesta mesura és que els usuaris facin reserves folgades en la duració de la reserva.

I si no tinc accés al mòbil, com ho faig?

  • En el cas de pèrdua del mòbil o si et quedes sense bateria, pots entrar a la web-app en aquest enllaç: https://carsharing.sommobilitat.coop
  • Aquí podràs gestionar totes les reserves des de qualsevol dispositiu (tableta, PC, o el mòbil d’algú altre)

Assistència

Per qualsevol incidència l’usuari tindrà a la seva disposició un servei d’assistència  telefònica:

  • Assistència en carretera de 24h / 7 dies la setmana (934 888 081)
  • Assistència de Som Mobilitat (681 608 314)  (de 8 a 24h de dilluns a dissabte i de 8 a 22 h els diumenges)

Pots trobar tota la informació del servei al web de Som Mobilitat. 

Darrera actualització: 19.10.2021 | 10:32